Їздити по-новому: Як Краматорськ залишився без трамваю

BIHUS.info

У Краматорська крадуть трамвай, його замінили на автобуси. Причому роблять це так, що крайнього й не знайдеш, хоча вигодонабувачі — як на долоні. Це ті самі, хто керував містом і Донеччиною ще за часів злочинної влади. Ну а чого дивуватися — призовий фонд у краматорському трамвай-квесті на десятки мільйонів гривень.

Заміна трамваю автобусами — заробіток за багатьма напрямками. На утилізації інфраструктури. Тут ще повноцінно заробляти не почали. Але міська рада вже планує обрати компанії, які цим займатимуться. По-друге, на поставках автобусів без зайвої конкуренції. На це вже витрачено понад 23 мільйони гривень. По-третє, на проектуванні і будівництві нових маршрутів. За відрізок у півкілометра заплатили понад 4 мільйони. І, нарешті, на збільшенні пасажиропотоку приватних автоперевізників. У Краматорську це лише два підприємства. 50% маршрутів перепадає на компанію, яка пов’язана із родиною екс-генпрокурора Віктора Пшонки через Ігора Косарєва, який був помічником Пшонки-молодшого.  Ще половина маршрутів — у приватному АТП 11410. Серед його співвласників — представники з команди не лише утікача Януковича, а й нинішнього президента. 

Матеріал Олександра Курбатова, Центр журналістських розслідувань для програми «Наші гроші з Денисом Бігусом»

Розслідування проведено в рамках проекту «Сприяння локальним центрам журналістських розслідувань» У-Медіа за підтримки «Інтерньюз-Нетворк»