- Центр журналістських розслідувань - https://investigator.org.ua/ua -

В Ощадбанку пояснили, як мешканцям ОРДЛО отримати свою пенсію, якщо вони не можуть приїхати особисто у відділення

Ощадбанк

Мешканці ОРДЛО, які за станом здоров’я або через обмеження роботи КПВВ на лінії розмежування не мають змоги особисто приїхати у відділення Ощадбанку щоб отримати нову банківську картку замість простроченої, можуть доручити її отримати та зняти з рахунку пенсію іншій особі, оформивши на неї відповідну довіреність, завірену нотаріусом. При цьому банк також приймає довіреності, які завірені нотаріусами іншої країни, зокрема і Росії, бо це перебачено законодавством України.

Про це повідомила начальниця Донецького облуправління Ощадбанку Світлана Івенко в ефірі «Радіо Донбас.Реалії», передає Центр журналістських розслідувань.

«Люди, які звертаються до нас протягом останнього часу, вони отримують як особисто картки, так і є у нас десь відсотків 20 – це особи які звертаються за дорученням, які надають клієнти, тобто тримачі карток і вони отримують додаткові картки. Тобто основна картка залишається у відділенні банку, а довірена особа за дорученням отримує на ім’я клієнта додаткову картку, яка дає доступ до рахунку і дає можливість отримувати пенсійні кошти», – сказала Івенко.

Вона нагадала, що Цивільним кодексом України передбачена практика, відповідно до якої прописані повноваження, які довіритель може надати довіреній особі. При цьому довіреність має бути нотаріальною. Крім того, відповідно до «Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних і кримінальних справах», підписану в тому числі Україною та Росією, обидві країни приймають нотаріально завірені довіреності, оформлені на їх території.

«Тому останнім часом ми спостерігаємо велику кількість саме нотаріальних довіреностей, в тому числі ці довіреності видаються за межами України і банк, виконуючи внутрішні нормативні документи і законодавство України, обслуговує цих клієнтів та продовжує надавати ті операції, які передбачені довіреністю», – додала Івенко.

Вона також зазначила, що отримати консультацію та інформацію щодо отримання картки шляхом надання довіреності третій особі можна у відділені Ощадбанку, або зателефонувавши на безкоштовну «гарячу лінію» банку 0-800-210-800. Також консультацію можна отримати через чат-бот у додатках Telegram чи Messenger.

Як повідомлялося, 15 грудня 2021 року Ощадбанк дозволив використання до 1 квітня 2022 року платіжних карток ВПО, які обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок» та термін дії яких спливає під час карантину. Починаючи з 1 квітня 2022 року Ощадбанк заблокує дію прострочених карток переселенців.

Нагадаємо: