Як розповіла начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області Наталя Радий, при подачі документів на отримання допомоги в електронному варіанті є можливість перевірки, і краще це зробити при оформленні. Якщо згодом з’ясується, що людина вказав невірні дані, допомога буде підлягати поверненню, пишуть Донецкие новости.
Потрібно надати:
- код економічної класифікації (КВЕД) підприємства, де працює найманий працівник, повинен бути віднесений до переліку підприємств, на які поширюються карантинні заходи;
- підприємство, на якому працює найманий працівник, має протягом 3-го кварталу нараховувати та сплачувати Єдиний соціальний внесок;
- середня заробітна плата найманого працівника не повинна бути більше 30 тис. грн на місяць протягом 3-го кварталу;
- найманий працівник не повинен працювати за сумісництвом (ця умова для отримання допомоги).
Встановлено 4 вимоги:
- даний ФОП повинен бути віднесений до КВЕД підприємств, на які поширюються карантинні заходи;
- підприємницькою діяльністю даний ФОП повинен займатися більш 3-х місяців протягом року;
- ФОП повинен нарахувати та сплатити ЄСВ за період не менше 3-х місяців в поточному році;
- ФОП не повинен бути одночасно підприємцем і найманим працівником.
- Український бізнес і наймані працівники зможуть отримати обіцяні 8 тис грн через додаток «Дія» з 14 грудня. Одноразова допомога виплачуватиметься ФОП і найманим працівникам. Щоб оформити її через додаток, треба зайти у розділ «Послуги» і заповнити заяву. Гроші будуть зараховані на особистий гривневий рахунок до 31 грудня 2020 року. Для цього потрібно вказати IBAN свого особистого гривневого рахунку.