Російські бюджетники оплатять для ФСБ паркан довжиною в 50 км на адмінкордоні з Кримом

Новини

Управління ФСБ Росії в окупованому Криму уклало контракт з ТОВ «Виробничо-монтажний центр« Старт-7 »з Пензенської області РФ на створення 50-кілометрової загородження на адміністративному кордоні з материковою частиною України. Джерелом фінансування є російський бюджет.

Про це повідомляється на сайті держзакупівель РФ, передає Центр журналістських розслідувань.

Ціна контракту склала майже 204 млн рублів при початковій ціні близько 213 млн рублів.

Висота огорожі над землею складе 2,1 м, заглиблення в грунт – 0,3 м. Ймовірний термін закінчення будівництва – перше півріччя 2018 року.

Нагадаємо, в липні 2017 року окупаційна «влада» заявила про намір створити захисні спорудиуздовж адміністративного кордону з материковою Україною для посилення охорони прилеглої території півострова.

В кінці вересня Центр повідомляв, що на адмінкордоні з окупованим Кримом «прикордонне управління ФСБ по Республіці Крим» збирається встановити 50-ти кілометровий металевий паркан з колючим дротом нагорі. Відповідне оголошення про закупівлю російським прикордонниками повнопрофільного загородження було розміщене на сайті Єдиної інформаційної системи в сфері закупівель РФ. У ньому пвідомлялось, що на поставку і монтаж 49,5 км повнопрофільного металевого паркану з федерального бюджету Росії виділено 212,9 млн. руб.

«Інженерне загородження призначене для використання в складі комплексів технічних засобів охорони об’єктів різного призначення, як в якості фізичної перешкоди, так і в якості елемента конструкції засобів виявлення вібраційного і радіохвильового принципу дії», – зазаначольсь в документації про електронний аукціон.

Згідно з документом, загородження має монтуватися з 16,5 тисяч панелей шириною 3 м, його висота над рівнем грунту повинна становити 2,1 м, заглиблення в грунт – 0,3 м. Також наголошується, що паркан повинен забезпечувати високу міцність і надійність захисту, довговічність і економічність в експлуатації, ускладнювати подолання шляхом перелазу, а також задовольняти режимним умовам об’єкта. При цьому інженерне загородження має легко монтуватись і бути ремонтопридатним, а його конструкція повинна передбачати відсутність вузлів, що полегшують подолання бар’єру.