Про це повідомляє видання «Медуза», передає Центр журналістських розслідувань.
Як пише видання, фахівці виявили помилку з вибором грунту для земляного насипу, по якій прокладені залізничні підходи до мосту. Фахівці виявили помилку з вибором грунту для земляного насипу, по якій прокладені залізничні підходи до мосту.
Гендиректор компанії-підрядника «Ленпромтранспроект» Ростислав Шкурко розповів «Коммерсанту», що контрольне буріння виявило помилки в дослідженнях, які раніше провела компанія «Кримсетьенергопроект». Закуплений грунт виявився непридатний для насипу.
Експерти вирішили не намагатися зміцнити грунт, а замінити його новим. Тільки на закупівлю знадобиться не менше півмільярда рублів. Крім цього будуть потрібні додаткові роботи з електрифікації, систем сигналізації та транспортної безпеки.
ТОВ «Крымсетьэнергопроект» зареєстроване у держреєстрі РФ у травні 2014 року з уставним капіталом у 10 тисяч рублів. Його засновниками є дві фізичні особи – Марія Полякова і Антоніна Лєонтьєва.
Міст через Керченську протоку Росія почала будувати після анексії Криму в квітні 2015 року. Вартість мосту в процесі його проектування та будівництва зросла до 240 млрд рублів. Рух автомобілів по мосту планують відкрити в грудні 2018 року.
14 вересня 2016 року Україна ініціювала в міжнародному трибуналі ООН з морського права арбітражне провадження проти Росії для захисту своїх прав як прибережної держави в прилеглих до окупованого Криму зонах Чорного і Азовського морів і Керченській протоці.
В травні 2017 року прокуратура АРК порушила кримінальне провадження за фактом порушення правил екологічної безпеки в Азовському і Чорному морях через будівництво РФ моста в Керченській протоці.
Україна готує позов до Росії, яка ввела обмеження по судноплавству через Керч-Єнікальський канал у зв’язку з будівництвом моста через Керченську протоку, що призводить до збитків українських портів Маріуполь і Бердянськ на Азовському морі.