Рекламіст зі штабу Зеленського заробив 21 мільйон на рекламі досягнень Гройсмана – ЗМІ

Новини
Премьер-министр Украины Владимир Гройсман

У 2017-2018 роках ТОВ «Гудмедіа» отримало державні підряди на рекламу влади на 21,35 млн грн. Останнє замовлення фірмі зробив уряд якраз напередодні виборчої компанії: у грудні по контракту з господарсько-фінансовим департаментом Секретаріату Кабміну «Гудмедіа» отримало 1,91 млн грн на шість «телевізійних творів» довжиною 30 секунд. Кожен з рекламних роликів був присвячений окремим темам, які уряд Володимира Гройсмана визначив своїми досягненнями.

Про це повідомляє Центр журналістських розслідувань з посиланням на видання «Наші гроші».

«Децентралізація» – тут уряд акцентує увагу на будівництві 3000 нових обєктів (школи, дитсадки, лікарні) у 2016-2018 роках, створенні 874 обєднаних територіальних громад та прогнозному збільшенні місцевих бюджетів у 2019 році до 287 млрд грн, що в чотири рази більше від 2014 року;

«Дороги» – уряд рекламує динаміку відремонтованих доріг з 928 км у 2016 році до планових 3500 км у 2018 році, разом зі збільшенням виділених бюджетів на ремонт доріг – з 19 млрд грн у 2016 році до 56 млрд грн у 2019 році;

«Пенсії» – предметом гордощів є зростання мінімальних пенсій на 17% з 1 березня та збільшення військових пенсій на 738 гривень у 2019 році;

«Економіка» – уряд робить акцент на зростанні зарплат з середньої 5350 грн у жовтні 2016 року до 9218 грн, запланованих на 2019 рік. Також вказано на відкриття 300 нових виробничих підприємств;

«Агропромисловий комплекс» – на здешевлення техніки уряд виділив 882 млн грн, заклав на розвиток тваринництва 3,5 млрд грн і 1 млрд грн на розвиток фермерських господарств;

«Медицина» – уряд вважає досягненням відкриття 39 кардіоцентрів за три роки, відшкодування 30 мільйонів рецептів по «Доступним лікам» та зростання зарплат лікарів з 6 до 16 тис грн і медсестрам з 5 до 10 тис грн в результаті реформи «первинної ланки», пише видання.

Більшість підрядів була присвячена саме досягненням уряду та розбудові України без акценту на ролі президента Петра Порошенка. Замовлення розміщувались без відкритих торгів через Секретаріат уряду, Міністерство інформполітики та його держпідпприємство «Центр захисту інформаційного простору України».

Наприклад, у вересні 2018 року два крупні підряди було присвячено «роз’ясненню та інформуванню населення про реформи Уряду України». 1,19 млн грн було виділено на відеоролики про «просування реформ в Україні», а 0,95 млн грн пішло на рекламу «впровадження реформ в Україні». Під «просуванням» мається на увазі рекламування вже здійснених кроків по покращенню стану якоїсь галузі:

«Впровадження» присвячено зниженню очікувань щодо швидкості реформ.

Фірма «Гудмедіа» належить Кирилу Тимошенку, який у 2015 році балотувався у Київраду від партії «Укроп», представником якої є мер Дніпра Борис Філатов. Також Тимошенко є позаштатним помічником нардепа Андрія Денисенка, який висувався від «Блоку Петра Порошенка», а зараз є позафракційним та входить у політраду партії «Укроп».

За даними «Наших грошей з Денисом Бігусом», в ході президентських перегонів Кирил Тимошенко співпрацював з одним найвпливовіших штабників Володимира Зеленського і особистим адвокатом Ігоря Коломойського Андрієм Богданом.

Примірний кошторис відеороликів на прикладі “Просування реформ” передбачає 38 200 грн на розробку ідеї, 68 500 грн режисеру, 17 500 грн оператору та інші видатки.