Окупаційний директор Херсонського морпорту Андрій Харитонов скаржиться на бездіяльність «мінтрансу» області і небажання відновлювати роботу портів

Новини
Колаборант Андрій Харитонов балотується від путінської "Єдиної Росії" до окупаційної Держдуми Херсонщини. Скріншот відео
Колаборант Андрій Харитонов балотується від путінської "Єдиної Росії" до окупаційної Держдуми Херсонщини. Скріншот відео

Директор незаконно створеного росіянами підприємства «Херсонский морской торговый порт» Андрій Харитонов скаржиться на бездіяльність окупаційного міністерства транспорту Херсонської області. Він стверджує, що «Мінтранс» ігнорує всі потреби його підприємства і не бажає відновлювати інфраструктуру захоплених портів і портопунктів у Скадовську, Хорлах і Генічеську. Також Харитонов жаліється, що окупаційна установа «Херсон Автодор» самовільно зайняла частину портових об’єктів. 

Про це повідомляє Центр журналістських розслідувань.

На бездіяльність окупаційного «Мінтрансу» Херсонської області колаборант Андрій Харитонов, директор так званого «Херсонского морского торгового порта» скаржиться публічно і у своїх листах до цього незаконного органу влади. За його словами, «Мінтранс» ігнорує всі потреби його підприємства з ведення господарської діяльності, ремонту та відновлення портової інфраструктури, гальмує реєстрацію морських портів і портопунктів у Скадовську, Генічеську і Хорлах та розробку «галузевої угоди». 

Як стверджує Андрій Харитонов, ще 22 квітня 2022 року окупаційний уряд Херсонщини ставив завдання якнайшвидшого розмінування акваторій портів у Скадовську і Генічеську та запуску портових терміналів. Однак досі нічого з цього росіяни навіть не починали робити. Жаліється він і на нестачу коштів і виділення необхідних фінансових лімітів, що блокує роботу його підприємства. Станом на 1 липня 2023 року на рахунок «морпорту» надійшло 21,98 млн рублів – але це «крапля в морі», вважає Харитонов.

«Крім того, керівництво «Мінтрансу» Херсонщини нам повідомило, що відвантаження зі Скадовського морського порту не плануються і ремонту він не потребує», – скаржиться Андрій Харитонов.

А ось територію Генічеського портопункту, за словами Харитонова, взагалі самовільно захопила окупаційна установа «Херсон Автодор», яка ігнорує всі його звернення з цього приводу. 

«Херсон Автодор» розмістив на цій території важку спецтехніку, здійснює в наших адміністративних і виробничих приміщеннях свою господарську діяльність, в тому числі, з ремонту своєї техніки.  Скільки ми не зверталися щодо необхідності укладання договору оренди – нас ігнорували. А це – порушення норм господарського, цивільного і бюджетного законодавства РФ», – стверджує колаборант Харитонов.

Окупаційне «міністерство транспорту» Херсонщини відоме тим, що на ньому змінилося вже п’ятеро «міністрів». Нещодавно росіяни його ліквідували і на його базі створили «міністерство транспорту і розвитку транспортної інфраструктури Херсонської області», яке очолив росіянин Балишєв Алєксандр Владімірович