Найбільша соціальна мережа Facebook має намір змінити правила розміщення політичної реклами в зв’язку з висунутими Мінюстом США звинуваченнями про втручання РФ у вибори американського президента в 2016 році.
Про це повідомляє видання Голос Америки, передає Центр журналістських розслідувань.
Як повідомив один з керівників компанії Facebook, Inc, всі бажаючі розмістити політичну рекламу або агітаційні матеріали в соцмережі на користь того чи іншого американського політика, повинні будуть пройти додаткову авторизацію.
Зокрема, необхідно буде відправити в Facebook заявку із зазначенням своєї адреси проживання або реєстрації в США, після чого соцмережа відправить по ньому звичайною поштою лист з паролем.
Приймаючи рішення про зміну правил розміщення політреклами, Facebook хоче упевнитися, що особи, що збираються це робити є американцями. Згідно із законодавством США, іноземцям заборонено брати участь, фінансувати або агітувати на виборах всіх рівнів.
Як повідомлялось, 16 лютого 2018 року Мінюст США висунув щодо 13 громадян Росії і трьох російських компаній звинувачення у втручанні в президентські вибори 2016 року. Вердикт про винність обвинувачених винесло журі присяжних суду округу Колумбія.