Youtube видалив акаунти пропагандистських ресурсів РФ у Криму та на Донбасі

Відеосервіс Youtube, що належить корпорації Google, видалив акаунти і весь відеоконтент російського пропагандистського телеканалу «Крым 24», який веде мовлення на захоплених після окупації Криму Росією частотах української Державної телерадіокомпанії «Крим». Також Youtube видалив контент ресурсів Anna news і News Front, що ведуть російську пропаганду з тематики Донбасу. 

Про це повідомляє «Російська газета».

Акаунт телеканалу «Крым 24» на відеосервісі Youtube разом з усім контентом був видалений «через порушення умов використання YouTube», наводить видання  пояснення Google, посилаючись на слова Олега Крючкова, генерального продюсера російської «автономної некомерційної організації «ТРК «Крым», яка веде мовлення під логотипом «Крым 24» на захоплених частотах української Державної телерадіокомпанії «Крим». 

Крючков заявляє, що «ТРК «Крым» розглядає можливість звернення до суду із позовом до корпорації Google, пише видання. 

Наразі «ТРК «Крым» припиняє користування сервісом Youtube і надалі планує співпрацювати виключно з російськими відеохостінгами. 

В російському МЗС назвали блокування акаунту пропагандистського телеканалу на YouTube «черговим актом дискримінації російськомовних медіаресурсів».

«Нагадаємо, 17 квітня ц.р. американською корпорацією «Google» було заблоковано сторінку Федерального агентства новин і пов’язаний з нею аккаунт в «Youtube», в результаті чого були видалені десятки тисяч документальних фільмів і репортажів агентства. Раніше, в січні 2019 р. під надуманим приводом модераторами «Facebook» було видалено понад 500 сторінок, пов’язаних з Росією, в тому числі матеріали інформагентства «Sputnik»», – йдеться у заяві російського МЗС. 

Про блокування та видалення відеоконтенту на YouTube повідомили також ресурси Anna news і News Front, що ведуть російську пропаганду з тематики Донбасу.

Нагадаємо: 

  • Служба юридичної підтримки компанії YouTube вимагала від Центру журналістських розслідувань видалити сюжет про політв’язня Емір-Усеіна Куку через скаргу Роскомнадзору.
Інформаційна агенція “Центр журналістських розслідувань”
Kyiv Kyiv Ukraine