Туреччина не арештувала судно Bomustafa O на прохання Офісу генпрокурора, яке доставило в порт Самсун 19 тисяч тонн, ймовірно, краденого зерна. Однак турецька влада не дозволила прийняти збіжжя, тож екіпаж взяв курс назад до російського берега, у порт Новоросійськ.
Про це повідомляє Центр журналістських розслідувань з посиланням на журналістку розслідувального проєкту SeaKrime Катерину Яресько та інформацію з сервісу Marinetraffic.
28 квітня судно вийшло з турецького порту Самсун, вказавши курс на порт Новоросійськ. Станом на 2 травня, судно Bomustafa O знаходиться біля російського берега, не зайшовши в порт.
«Туреччина не арештувала його за зверненням України, але й не прийняла зерно і відпустила його з порту. Тепер бідося не знає куди подітися», — написала у facebook Катерина Яресько.
За даними бази IMO, балкер Bomustafa O належить компанії Alvion Maritime Ltd, зареєстрованій на Маршаллових Островах. Як стверджується в листі Офісу генпрокурора України та випливає з баз даних, перебуває в управлінні дубайської компанії Tower Shipping Co.
Нагадаємо:
- Судно Bomustafa O (IMO: 9114476), навантажене ячменем, прибуло до турецького порту Самсун у понеділок, 17 квітня. Офіс генпрокурора України, посилаючись на власне розслідування, 12 квітня звернувся до турецької влади з проханням заарештувати судно через те, що воно приймало зерно з інших кораблів, коли стояло на якорі в Керченській протоці біля Криму.
- Центр журналістських розслідувань у матеріалі «Зерновий експрес»: судна і компанії, задіяні у вивезенні краденого росією збіжжя із Керчі розповідав про те, як судна, задіяні у вивезенні вкраденого українського збіжжя, крім Севастополя, вантажаться зерном у портах Керчі та на якірних стоянках у Керченській протоці, а звідти доставляють його в порти Туреччини, Сирії та інших країн Близького Сходу.