Захоплений ясла-садок у Костянтинівці на Херсонщині очолила Татьяна Шухтаєва з Алтайського краю Росії

Південь
Відкриття захопленого ясла-садка в Костянтинівці, 10 жовтня 2024 року. Фото з окупаційних пабліків
Відкриття захопленого ясла-садка в Костянтинівці, 10 жовтня 2024 року. Фото з окупаційних пабліків

Очолювати захоплений ясла-садок «Ромашка» в селі Костянтинівка Херсонської області окупанти призначили 43-річну росіянку Татьяну Шухтаєву. Вона приїхала сюди аж із Барнаула, розташованого майже в 4,5 тисячі км від Костянтинівської громади.

Про це повідомляє Центр журналістських розслідувань.

6 вересня 2024 року окупанти зареєстрували «Константиновский ясли-сад «Ромашка» Горностаевского муниципального округа», незаконно створений на базі захопленого ясла-садка «Ромашка» Костянтинівської сільської громади Каховського району Херсонської області. Як заявили загарбники, дошкільний заклад вони «урочисто відкрили» 10 жовтня.

Очолювати його приїхала росіянка Шухтаєва Татьяна Алєксєєвна, 20 листопада 1980 р. н. Вона мешканка міста Барнаул Алтайського краю РФ. Шухтаєва донедавна очолювала барнаульський дитячий садок №48. Судячи з її сторінок у соцмережах, вона полюбляє відпочивати на тимчасово окупованих Росією територіях України і Грузії – зокрема, в Абхазії.

Татьяна Шухтаєва

Татьяна Шухтаєва

За словами окупантів, вони були вимушені призначити до захопленого ясла-садку в Костянтинівці мешканку далекого російського регіону, оскільки серед місцевих не знайшли жодного охочого працювати на росіян на цій посаді. Загарбники додали, що в цьому ясла-садку, як і в багатьох інших освітніх закладах на Херсонщині мають величезний дефіцит кадрів.

  • Як повідомляв ЦЖР, Олександр Кузьомінський, учасник АТО, козацький сотник і вчитель історії з селища Горностаївка і 49-річний Олег Михайлов, ексдиректор школи села Велика Благовіщенка Каховського району Херсонщини співпрацюють з ворогом. Вони допомогли російським окупантам з незаконним відкриттям захопленої школи в сусідній Костянтинівській громаді і тероризують вчителів, примушуючи їх до колабораційної діяльності.