Підсанкційні «Кримські морські порти» заборгували кредиторам понад 500 млн рублів

Новини
Керченський морський порт

В окупованому Криму державне унітарне підприємство «Кримські морські порти», що знаходиться під західними санкціями, збанкрутувало і заборгувало кредиторам понад 500 млн. рублів. У так званому «Госсовєтє Криму» провину за це покладають на керівництво кримського «міністерства транспорту».

Про це заявила «депутат» кримського «парламенту» від Керчі Ірина Черненко, повідомляє Центр журналістських розслідувань з посиланням на інформацію прес-служби «Госсовєта».

«Починаючи з жовтня 2015 року, зі зміною керівництва ГУП,«Кримські порти» планомірно йдуть на дно, причому політика Мінтрансу Криму на чолі з колишнім міністром Безсаловим, цьому сумному процесу лише сприяла. Завдяки особистому втручанню в ситуацію в березні цього року глави республіки, процес масових скорочень портовиків було припинено, але відсутність грамотної, виваженої стратегії збереження і розвитку кримських морських портів призвело до того, що на сьогоднішній день підприємство має всі ознаки банкрутства», – сказала Черненко.

Він додала, що крім заборгованостей кредиторам, «Кримські морські порти» повинні повернути в бюджет понад 150 млн. рублів, оскільки затверджена урядом РФ федеральна цільова програма «Соціально економічний розвиток Республіки Крим та м.Севастополя до 2020 року» в частині розвитку морських портів Криму не виконана.

Черненко також зазначила, що в грудні поточного року до «Кримських морськіх портів» планується приєднати ще одне підприємство-банкрут – «Лоцман-Крим», що призведе до додаткових боргів підприємства.

«Більше двох тисяч портовиків мають право знати, що їх чекає, як вони будуть годувати свої сім’ї вже в найближчому майбутньому, адже при поточному стані справ, вже в грудні цього року всі вони можуть залишитися без зарплати», – заявила Черненко.

Підприємство «Кримські морські порти» було створено після анексії півострова в березні 2014 року. До нього входять 8 філій: «Керченський торговельний порт», «Керченський рибний порт», «Феодосійський торговельний порт», «Ялтинський торговельний порт», «Євпаторійський торговий порт», «Керченська поромна переправа», «Держгідрографія» і «Порт-Термінал».

Нагадаємо, в липні 2014 року Україна офіційно закрила порти Криму для міжнародного судноплавства. Крім того, в Кримінальний кодекс України внесена стаття 332-1 про порушення правил в’їзду на тимчасово окуповану територію України. Згідно з цим законодавчим актом, члени екіпажу судна, що прибувають на його борту в Крим, потрапляють під адміністративну та кримінальну відповідальність перед Україною за незаконний груповий перетин кордону та порушення порядку в’їзду на окуповану територію.

21 грудня 2016 року влада США розширили список санкцій проти Росії у зв’язку незаконної анексією Криму і триваючої збройною агресією на Сході України. У числі компаній, що потрапили під обмеження, підприємства «Кримські морські порти» і «Кримська залізниця», а також ТОВ «Карст» і АТ «Інститут« Будпроект », задіяні в будівництві Керченського моста і під’їзних шляхів до нього.

За даними моніторингової групи фонду «Майдан Закордонних Справ» і порталу BSNews, з моменту окупації Криму значно скоротилося число суден, які належать іноземним судновласникам, що заходили в кримські порти, закриті владою України. Це є прямим наслідком дії українських та міжнародних санкцій відносно морського судноплавства, прийнятих у зв’язку з анексією Криму.