Два судна ліванської компанії, яка регулярно здійснює рейси в закриті порти Криму, вільно зайшли в порт Херсона

Судна ліванської компанії Cedar Marine Services, яка регулярно відправляє свої судна в закриті порти окупованого Криму для незаконного вивезення вантажів, безперешкодно заходять в порти України. У той час, як судно GRACE A вивозить велику партію зерна з Севастополя, два інші судна цієї компанії знаходяться в Херсоні.

Судно GRACE A Фото: psb-news.org

Про це повідомляє видання PSB-news, передає Центр журналістських розслідувань.

Судно GRACE A (IMO:8403337) 25 квітня з відключеною AIS (Automatic Identification System) зайшло в закритий порт Севастополь і пришвартувалось до причалу №21 Стивідорної компанії «Авліта». На борт судна було завантажено 5 300 тонн зерна врожаю 2017 року, зібраного на окупованій території АР Крим, призначеного для доставки в порт Тріполі (Ліван).

За даними видання, ліванська компанія Cedar Marine Services має комерційні інтереси в Україні, і її судна щомісяця безперешкодно заходять за вантажами в українські порти.

«Не дивлячись на наші публікації та звернення до правоохоронних органів, судна ліванської компанії Cedar Marine Services, що порушує суверенітет України, продовжують приймати в наших портах. Так, за даними Shippingexplorer, судно OSMAN PRINCE (IMO: 8401523) було в Херсоні з 13 по 28 лютого 2018, 15.02.2018 воно проходило перевірку PSC», – повідомляє PSB-news.

З 26 квітня в порту Херсону знаходиться судно компанії-порушниці AYSHA M (IMO: 8511146). Також у Херсон 27 квітня зайшло судно ELIF S (IMO: 8517293), комерційним менеджером якого є Cedar Marine Services.

Фото: psb-news.org

«На нашу думку, в подібних випадках ефективне застосування санкційного  законодавства України, чекаємо рішення про санкції щодо компанії Cedar Marine Services з Лівану», – пишуть аналітики видання PSB-news.

Як повідомлялося, під арештом в Україні зараз знаходиться п’ять суден, затриманих за порушення режиму закритих Україною для судноплавства кримських портів, і ще одне – в якості компенсації за збитки, завдані незаконним видобутком морського піску в окупованому Криму.

Детально про те, як працює в закритому порту Севастополя стивідорна компанія «Авліта», переписана Рінатом Ахметовим на менеджерів свого московського кума Ігоря Крутого, – в розслідуванні Валентини Самар «Крута перевалка» (Центр журналістських розслідувань для проекту Слідство.інфо)

Детально про те, як працює «ільменітового схема» незаконних поставок через закриті порти Криму української сировини для заводу Дмитра Фірташа «Кримський титан», – в розслідуванні Анастасії Шевченко «Двоокис Фірташа» (Центр журналістських розслідувань для проекту «Наші гроші з Денисом Бігусом»).

Інформаційна агенція “Центр журналістських розслідувань”
Kyiv Kyiv Ukraine