В окупованому Криму через утворення тріщини (надлому) корпусу в кормовій частині залізничного порому «Анненков» (IMO: 8841450) під час вивантаження в порту «Крим» (Керч) зупинено переправлення вагонів Керченською поромною переправою.
Надзвичайна подія сталася в суботу, 7 липня, повідомив на своїй сторінці в Facebook гендиректор Державного унітарного підприємства «Кримські морські порти» Олексій Волков, передає Центр журналістських розслідувань.
«Під час вивантаження вагонів з залізничного порому «Анненков» (компанія «Аншип») в порту Крим на комерційному причалі відбувся надлом корпусу судна нижче ватерлінії. Ніяких «розломів навпіл» або аварійних випадків не було, але вода надходила в машинне відділення, тому потрібно було діяти оперативно … Після прибуття водолазної групи відразу приступили до усунення течі, вдалося закрити близько 10 місць пошкоджень … На роботу вантажної автомобільної переправи даний аварійний випадок не вплинув. Залізнична переправа вагонів не здійснюється», – написав Волков.

Залізничний пором «Анненков» порт «Крим» (Керч), 7 липня 2018 р Фото: kerch.fm
За його словами, портова «влада» оперативно відреагувала і здійснила всі необхідні заходи щодо захисту акваторії від розливу нафтопродуктів і щодо запобігання затоплення судна. Зокрема, було встановлено бонове загородження, забезпечена буксирна охорона і насосне обладнання достатнє для реалізації всіх заходів безпеки.
Судновласником вирішується питання з регістром і капітаном порту про буксирування судна на завод «Залив» у Керчі, додав гендиректор «Кримських морських портів».
Як повідомляє Моніторингова група «Майдану закордонних справ», «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень» і порталу BSNews, залізничний пором «Анненков», належить російській компанії «АнРуссТранс» (зареєстрований власник і оператор «Аншип»).
Пором «Анненков» внесений до «чорного списку» порушників західних санкцій, носить ім’я Олександра Анненкова – власника компанії.
Залізничні пороми компанії «АнРуссТранс» неодноразово використовувалися для перевезення на окуповану територію Криму залізничних платформ з військовою технікою (крім залізничних цистерн і вагонів з цивільними вантажами, для чого до окупації використовувалася ця морська поромна переправа).
Нагадаємо, після анексії Криму Росією Україна закрила для міжнародного судноплавства усі морські порти півострова. Порти Криму і Севастополя внесені до санкційних списків ЄС та США.