Судновласники РФ призупинили перевезення в Україну після затримання танкера в Херсоні – Reuters

Новини
Фото: MarineTraffic.com

Деякі російські судновласники призупинили вантажні перевезення в Україну після того, як танкер «Механик Погодин» під прапором РФ був затриманий 10 серпня в порту Херсона через санкції, введені Україною проти Росії.

Про це повідомляє агентство Reuters з посиланням на джерела в судноплавної галузі Росії, передає Центр журналістських розслідувань.

Як пише агентство, ряд російських судновласників, навіть якщо вони не перебувають під санкціями, тепер припиняють перевезення в Україну через страх втратити свій вантаж.

«Звичайно, ми не поїдемо в Україну, ми призупинили перевезення на даний момент. Якщо знадобиться, ми будемо шукати інші напрямки (для вантажоперевезень)», – сказало Reuters одне з джерел.

У період літньої річкової навігації російські судна зазвичай перевозять нафтопродукти з Туркменістану, частково російськими внутрішніми водними шляхами, слідуючи потім через Азовське море в українські порти Одеса, Херсон і Миколаїв.

Російські судна також перевозять експортовану з України соняшникову олію, і ці операції також були припинені, відповідно до джерел.

«Ніхто не хоче, щоб їх судно застрягло (в водах України) з оплаченим вантажем», – сказало інше джерело в російській судноплавної компанії.

Нагадаємо, 10 серпня постпред президента в АРК Борис Бабін повідомив, що в Херсонському морському торговому порту правоохоронці виявили та задокументували судно «Механик Погодин» (IMO 9598397) під російським прапором, яке належить російській компанії VEB-Leasing OJSC (Санкт-Петербург), пов’язаної з компанією «Внєшекономбанк РФ», яка знаходиться під санкціями США.

12 серпня український омбудсмен Людмила Денисова повідомила, що 12 російських моряків танкера «Механик Погодин» вільні в пересуванні, їх ніхто не затримує, однак вони вважають за краще залишатися на борту судна.

«Механик Погодин» був зафрахтований компанією «В.Ф.Танкер» і виконував перевезення дизельного палива з Туркменії в Україну за договором фрахту в інтересах канадської компанії Oil Marine Shipping and Chartering Inc. За оцінками українських правоохоронців, орієнтовна вартість російського танкера і його вантажу разом складають близько 7 млн дол. США.

За даними російського держреєстру юросіб (ЕГРЮЛ) компанія «В.Ф.Танкер» є засновницею ТОВ «В.Ф.Танкер-Инвест» з Нижнього Новгорода, яка входить до санкційного списку України. Обидві компанії знаходяться у стані реорганізації, після чого припинять свою діяльність, приєднавшись до Акціонерного товариства «Судоходная компания «Волжское пароходство».