На борту траулера в момент загоряння знаходилося 90 осіб – громадяни України і Росії, повідомили одеському виданню «Думская» члени екіпажу судна, передає Центр журналістських розслідувань.
Пожежа почалася 20 червня в машинному відділенні і швидко поширилась на палубу. Через сильне задимлення капітан віддав команду покинути судно. Людей евакуював інший траулер «Маршал Крилов».

Фото: dumskaya.net
В результаті пожежі загинув моторист судна, також є постраждалі.

Фото: dumskaya.net
«Оскільки в складі флоту Мавританії відсутні пожежні і рятувальні судна, було вирішено організувати рятувальну операцію силу інших траулерів, які ведуть промисел в цьому районі. Судно «Капітан Сухондяєвській» зуміло завести швартовий кінець і взяти «Голубець» на буксир, проте в процесі буксирування полум’я перекинулося з машинного відділення і палуби на житлові приміщення і надбудову. Судно вигоріло практично повністю і продовжує горіти. Відновленню воно, швидше за все, не підлягає. На ньому знаходиться дизельне паливо і повний трюм рибної продукції. Власник (або фрахтувальник? Юридичний статус судна не надто зрозумілий – ред.) заявив, що всі збитки будуть покриті за рахунок екіпажу», – розповів очевидець події.

Фото: dumskaya.net
Як пише видання, останній раз АІС (Автоматична ідентифікаційна система – ред.) судна зафіксувала його місце розташування біля порту Нуадібу, що на північному заході Мавританії. Це було 12 днів тому. Після цього «Іван Голубець» з невідомих причин відключив передавальний пристрій і зник з електронних карт.
В даний час в державній власності України знаходиться всього чотири океанських траулери: «Капітан Русак», «Іван Голубець», «Олексій Слободчиков» і «Професор Михайло Александров».
Нагадаємо:
- 21 січня в Чорному морі в районі Керченської протоки на танкері-газовозі MAESTRO (прапор Танзанії, екіпаж 15 чоловік, громадяни Туреччини та Індії) стався вибух під час перевалки газу на другий танкер-газовоз CANDY (прапор Танзанії, екіпаж 17 чоловік, громадяни Туреччини та Індії). Обидва судна загорілися. Моряки змушені були рятуватися, стрибаючи в воду.
- Згорілі у Чорному морі неподалік Керченської протоки танкери-газовози CANDY (IMO: 9005479) та MAESTRO (IMO: 8810700) раніше заходили до закритих Україною портів окупованого Криму та займались незаконним перевезенням газу з Керчі до Сірії і Ливану. Вони належать турецькій компанії MILENYUM DENIZCILIK GEMI, яка перебуває у «сірійському санкційному списку США».
- В результаті пожежі на танкерах 10 людей загинули, 10 – вважаються зниклими безвісти, 12 – врятовані.