Росіяни, щоб не потрапити під західні санкції, створюють окрему залізницю на ТОТ

Новини
железная дорога

Російські загарбники об’єднують віджаті об’єкти залізничної інфраструктури Донецької, Луганської, Запорізької та Херсонської областей в єдине підприємство «Железные дороги Новороссии» – попри те, щоб вже більше року не можуть запустити залізничні перевезення на ТОТ, а також для того, щоб уникнути міжнародних санкцій для «Российских железных дорог» за роботу на окупованій території.

Відповідне розпорядження підписав голова уряду РФ Міхаіл Мішустін, повідомляє Центр журналістських розслідувань

Згідно з документом, створюється «Государственное унитарное предприятие «Железние дороги Новороссии», як об’єднуватиме віджату окупантами залізничну інфраструктуру окупованих територій Запорізької, Херсонської, Луганської і Донецької областей. Окупанти намагаються запустити залізничні перевезення на нових ТОТ вже майже рік.

розпорядження дорогі новоросії

Ще в липні 2022 року ЦЖР повідомляв, про наміри загарбників пустити електричку з Мелітополя до Джанкоя. Проте приміський поїзд так і не почав курсувати.

Але росіяни про цю ідею вже і не згадують. Адже залізнична інфраструктура потрібна в першу чергу для перевезення вантажів військового призначення, а також вивезення награбованого – зерна та інших товарів з ТОТ на територію Криму та РФ.

Створення окремого підприємства, яке буде займатися залізничними перевезеннями на ТОТ, пояснюється і бажанням РФ уникнути додаткових міжнародних санкцій для «Российских железных дорог», які були б введені, якби РЖД розпочала діяльність на тимчасово зайнятих територіях.

  • Гауляйтер Запорізької області Євген Балицький просив у президента РФ Путіна 600 вагонів для транспортування вкраденого збіжжя.
  • Президент Володимир Зеленський у січні 2023 року ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо запровадження санкцій проти трьох російських фізичних та 182 юридичних осіб, яких Росія використовує для перевезення залізницею особового складу та військової техніки.