Залізничний проліт Керченського мосту впав у воду при монтажі

Новини
Фото: Youtube Александр Думшев

У Керченській протоці на ділянці будівництва залізничної частини Керченського мосту між окупованим Кримом і Краснодарським краєм РФ під час монтажу один з прольотів впав у воду в воду, постраждалих немає.

Про це повідомляє інформаційний центр «Кримський міст», передає Центр журналістських розслідувань.

«На морській ділянці будівництва моста між Тузлинської косою і однойменним островом в процесі опускання на опори один із залізничних прольотів нахилився і впав в акваторію, на мілководдя. Передбачається, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Ніхто з будівельників не постраждав», – йдеться в повідомленні.

Як стверджується, в результаті аварії опори не пошкоджені, їх несуча здатність не порушена.

«Саму пролытну будову, що опинилась у воді, витягнуть з акваторії кранами після необхідної підготовки. На місце прогонової будови, що впала, буде встановлена нова. На це, за попередніми оцінками, знадобиться 30-45 діб», – додали в інформаційному центрі.

Мостобудівники стверджують, що нештатна ситуація не вплине на терміни реалізації проекту в цілому.

«За графіком роботи з насувом прольотів на морських ділянках планується завершити в першому кварталі 2019 року – до весни прольоти на ділянці між косою і островом Тузла будуть виконані в повному обсязі. Введення залізничного моста в експлуатацію – грудень 2019 року», – додали в інфоцентрі.

В даний час на аварійній ділянці працюють представники замовника і підрядника, які оцінюють наслідки інциденту і з’ясовують його причини.

Обережно, на відео присутня ненормативна лексика!

Нагадаємо, 1 жовтня були зняті обмеження для проїзду вантажних фур по Керченському мосту, який з’єднав окупований Крим з Краснодарським краєм РФ. До цього часу по мосту дозволявся рух тільки легкового та громадського транспорту, а  вантажівки доставлялися з РФ в окупований Крим на вантажних автомобільних поромах.

Як повідомлялось, міст через Керченську протоку Росія почала будувати після анексії Криму в квітні 2015 року. Генпідрядник будівництва мосту – компанія «Стройгазмонтаж» росіського мільярдера Аркадія Ротенберга.

15 травня 2018 року за участі президента РФ Володимира Путіна відбулося відкриття автодорожньої частини Керченського мосту. Автомобільний рух легкового та громадського транспорту по мосту з боку Краснодарського краю РФ і окупованого Криму було запущено 16 травня.

31 липня ЄС ввів санкції проти шести російських компаній, які беруть участь в будівництві Росією Керченського мосту. Обмежувальні заходи введені, зокрема, проти компаній Аркадія Ротенберга – ВАТ «Мостотрест», ТОВ «Стройгазмонтаж» і ТОВ «Стройгазмонтаж – Міст» («СГМ-Міст»).

Кабінет міністрів внесе на розгляд РНБО України пропозицію застосувати санкції до 19 російських компаній, які брали учать в незаконному будівництві Росією Керченського мосту, зокрема, проти компаній російського олігарха Аркадія Ротенберга – ВАТ «Мостотрест», ТОВ «Стройгазмонтаж» і ТОВ «Стройгазмонтаж – Мост» («СГМ-Мост»), які вже перебувають під санкціями США та ЕС.