Правозахисники ГО «Донбас СОС» розробили інструкціію про те, куди скаржитися на помилки в додатку «Дій вдома».
Куди скаржитися і як діяти в разі некоректної роботи програми.
Урядова Гаряча лінія 1545.
Дзвонити, розповідати про ситуацію наприклад:
проходжу самоізоляцію після перетину КПВВ;
програма не відправляє фото;
хочу залишити скаргу на роботу цього додатка.
Телефон Міністерства цифровий трансформації, який розміщений на сайті (додзвонитися важко): (044) 207-17-48.
Також можна писати: [email protected], викладаючи суть проблеми.
У разі некоректної роботи програми – повідомляти про проблеми по телефону 102 (або, якщо знаєте телефон найближчого до місця вашої самоізоляції відділення поліції):
«Я (ваше ім’я), перебуваю на самоізоляції по (Вашу електронну адресу). В даний момент додаток працює некоректно. Хочу повідомити, що я перебуваю за місцем самоізоляції і не порушую її правил».
Ваше завдання – просто повідомити, що ви перебуваєте за адресою самоізоляції. Співробітники поліції також не відповідають за технічну частину роботи програми, але не можуть вплинути на його роботу. Але повідомити в поліцію – обов’язково.
Написати на сторінку «Дії» в Facebook. Якщо виникають питання по роботі програми, викладіть свою проблему в «Повідомлення». Фахівці, як правило, відповідають.
«Зі свого боку, ми написали звернення до Міністерства з описом всіх проблем з проханням представити контакти технічної підтримки Програми, куди б могли звертатися громадяни. На даний момент ми чекаємо відповіді і сподіваємося на зміну ситуації.
Разом з тим, хочемо нагадати що ГО «Донбас СОС» не є розробником цього додатка і службою його технічної підтримки, а отже – не може впливати і не може відповідати за коректність його роботи. Розробником є Міністерство цифровий трансформації України», – пишуть правозахисники.
Докладні інструкції правозахисників про те, як користуватися мобільним додатком «Дій вдома» для контролю режиму самоізоляції, який повинні встановлювати громадяни на КВПП при виїзді з тимчасово окупованих територій в Донецькій і Луганській областях, а також з тимчасово окупованого Криму, читайте в матеріалі Центру журналістських розслідувань.
Нагадаємо:
- Правозахисниця вказала на головні помилки Кабміну України щодо відкриття КПВВ на Донбасі після карантину.
- Правозахисники розповіли про найбільші проблеми, з якими стикаються громадяни при перетині КПВВ на Донбасі. Серед них, зокрема, встановлення мобільного додатку «Дій вдома», відсутність доступного інтернету та поганий мобільний зв’язок на КПВВ.
- Докладні інструкції правозахисників про те, як користуватися мобільним додатком «Дій вдома» для контролю режиму самоізоляції, який повинні встановлювати громадяни на КВПП при виїзді з тимчасово окупованих територій в Донецькій і Луганській областях, а також з тимчасово окупованого Криму, читайте в матеріалі Центру журналістських розслідувань.
- Поради з установки додатку «Дій вдома» від тих людей, які вже перетнули лінію розмежування на Донбасі.