Російська авіація через санкції опинилася «на межі колапсу» – ГУР отримало закриті документи

Влада
Фото: РИА Новости

Військова розвідка України провела масштабну кібероперацію. Вдалося здобути великий обсяг закритих службових документів щодо стану Федерального агентства повітряного транспорту РФ — Росавіації. Дані свідчать про те, що санкції прискорюють авіаколапс країни-терориста.

Про це повідомляє Головне управління розвідки Міноборони України. 

Зокрема українська розвідка отримала перелік щодобових звітів Росавіації в межах усієї РФ за понад півторарічний період.

«Їхній аналіз свідчить — сфера цивільної авіації росії перебуває на межі колапсу», — заявило ГУР. 

Вдалось дізнатися, що через брак потужностей та спеціалістів обслуговування літаків із великим нальотом намагаються переорієнтувати на Іран, де такі роботи проводять без сертифікації. Унаслідок дефіциту запчастин одні літаки розбирають для ремонту інших. Так, до середини 2023 року в рф пустили на «донорство» понад 35% повітряних суден.

Станом на березень 2022 року росіяни мали близько 820 цивільних бортів іноземного виробництва. Тоді лише до 10% із них пройшли через несертифікований ремонт із застосуванням неавтентичних запчастин, однак вже зараз ідеться про майже 70% авіапарку. Зараз більшість радянських літаків Ан-2 не може літати, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі. Через санкції їхнє постачання припинили.

Найпроблемнішими місцями авіації рф залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення. Упродовж січня 2023 року серед 220 суден Airbus, що є в росії, зафіксували 19 різних відмов. Зокрема, у 9 літаках «Аерофлоту» сталося 17 випадків задимлення.

Упродовж січня 2023 року в цивільній авіації Росії загалом зафіксували 185 авіапригод і 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року сталося 50 таких інцидентів.

В ГУР встановили, що найбільший вплив на росію мали: заборона на постачання повітряних суден і запчастин до них, відмова в технічному обслуговуванні й наданні послуг, відмова в оновленні програмного забезпечення, затримання повітряних суден рф за кордоном, обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації.

«Нині Москва, наражаючи на смертельну небезпеку своє населення, намагається всіма способами приховати нескінченну купу проблем з цивільною авіацією», — заявила воєнна розвідка.

Санкції ЄС та США, запроваджені проти росії через війну ви Україні, майже повністю перекрили участь західних технологій і компаній у розвитку військово-промислового комплексу Росії.

Нагадаємо:

  • До середини 2022 року російські авіакомпанії, включаючи державний «Аэрофлот», почали розбирати літаки на запасні частини через те, що західні санкції не дозволять їх закуповувати за кордоном.